وکیل من

وکیل من

هر شخص یک مشاور - هر خانواده یک وکیل
وکیل من

وکیل من

هر شخص یک مشاور - هر خانواده یک وکیل

اربعین_حسینی برهمه عاشقان و محبین مکتب حسینی تسلیت و تعزیت.

گلم پرپر شد و بوی گلاب آید ز خاک او
بگو ای باغ سرخ من، گل من کو گل من کو
حسین جانم، حسین جانم 

نمیگویم چها دیدم کـه از من باخبر بودی
بـه هر کویی گذر کردم تو با من همسفر بودی
حسین جانم، حسین جانم 

نمی‌دانم چسان بی تو، بـه سر عزم میهن دارم
ز هجده یوسفم با خود فقط یک پیرهن دارم
حسین جانم، حسین جانم 

بـه غیر از اشک چشم خود نیاوردم گلابی را
کـه من هرگز ننوشیدم بدون گریه آبی را
حسین جانم، حسین جانم 
امروز همه تحت پرچم امام زمان عج هستیم، تکلیف همه ماشناخت امام زمان ع هست، نباشیم از غافله آنانکه حسین را آنطور که بود نشناختند و در زمان یاری در خواب غفلت و جهل و بی خبری بودند و بعد از شهادت و غربت و مظلومیت ، توبه کنان و ناله کنان و خاک برسر ریزان بدنبال راه چاره و جبران بودند. سیدمهدی جلالی شاد

نظرات 3 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 19:40

اربعین آمد و اشگم ز بصر می آید

گوییا زینب محزون ز سفر می آید

باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست

کز اسیران ره شام خبر می آید

ملکی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 18:33

مرگ هرگز به حریم حرمت راه نیافت

هر کجا دید نشانی ز تو چالاک گذشت

حرّ آزاده شد از چشمه مهرت سیراب

که به میدان عطش پاک شد و پاک گذشت

سادات دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 14:34

آنچه درسوگ تو ای پاک تر از پاک گذشت

نتوان گفت که هر لحظه، چه غمناک گذشت

چشم تاریخ در آن حادثه تلخ چه دید

که زمان مویه کنان از گذر خاک گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد