وکیل من

وکیل من

هر شخص یک مشاور - هر خانواده یک وکیل
وکیل من

وکیل من

هر شخص یک مشاور - هر خانواده یک وکیل

مرجع صالح در دعوای ابطال توافق موضوع برگ قطعی مالیات بر ارث #وکلای_خبره_دادگستری #وکیل_ورثه #وقت_مشاوره 09333131303

عنوان: مرجع صالح در دعوای ابطال توافق موضوع برگ قطعی مالیات بر ارث

پیام: دعوای ابطال توافق موضوع برگ های قطعی مالیات بر ارث، خارج از صلاحیت هیأت حل اختلاف مالیاتی بوده و رسیدگی به موضوع در صلاحیت دادگاه است.

موسسه حقوقی بین المللی داگستران با همکاری وکلای متخصص در حوزه های حقوقی ( خانواده (نفقه، حضانت، جهیزیه، طلاق، طلاق خلع، طلاق توافقی، اجرت المثل، ازدواج دختر بدون اذن پدر، ازدواج مجدد، نفقه معوقه، نفقه فرزند، ارث ،و..) اسنادتجاری، مطالبه طلب، املاک، قراردادها (دعاوی و اختلافات ناشی از عقود، قراردادها و معاملات، اعم از فسخ، مفاسخه، انفساخ، اثبات اصالت، نفوذ، اجرت المثل، خسارت تاخیر انجام تعهد، خسارت وجه التزام، و..) و کیفری ( کلاهبرداری، سرقت، تصادفات، دیات، حدود( شرب خمر، تجاوز به عنف، رابطه نامشروع، قوادی، ه.ج.ب، قذف،و..) قصاص، تعزیرات(قاچاق کالا و ارز، کاهش مجازات های بازدارنده،حبس، جریمه نقدی، تبدیل و تخفیف مجازات ها، درخواست عفو، و..) میزبان پرونده ها و مسائل و مشکلات شما شهروندان و هموطنان عزیز از اقصی نقاط وطن و همچنین خارج از کشور بصورت غیرحضوری و دورکاری میباشد. در پیامرسانها و تماس درخدمت شما هستیم. 09333131303 لطفا جهت تعیین وقت و هزینه مشاوره و مطالعه و بررسی موارد خود تماس گرفته و پیام بگذارید.

با آرزوی بهترینها سیدمهدی جلالی مدیرموسسه حقوقی دادگستران و همکاران

 

رأی خلاصه جریان پرونده


خانم ز. ص.ن. و دیگران در دادخواستی به طرفیت اداره امور مالیاتی قم ابطال توافق موضوع برگهای قطعی مالیات بر ارث را به شرح دادخواست خواستار شده اند. شعبه 24 دادگاه عمومی قم به موجب دادنامه شماره 00157-95/2/11 به بطلان دعوای خواهان رأی داده است لیکن شعبه نهم دادگاه تجدیدنظر استان قم برابر دادنامه شمارۀ 00298-95/4/29 با نقض حکم دادگاه عمومی رسیدگی به موضوع را در صلاحیت هیأت حل اختلاف مالیاتی موضوع ماده 244 قانون مالیاتهای مستقیم دانسته با نفی صلاحیت از خود پرونده را در اجرای ماده 28 قانون آیین دادرسی مدنی به دیوان عالی کشور فرستاده است. متن قرار دادگاه در هنگام شور قرائت خواهد شد.هیأت شعبه در تاریخ بالا تشکیل گردید. پس از قرائت گزارش آقای محمدرضا خسروی عضوممیز و ملاحظه اوراق پرونده درخصوص تعیین صلاحیت مشاوره نموده چنین رأی می دهد

رأی متن رأی

رأی شعبه
درخصوص اعلام عدم صلاحیت دادگاه تجدیدنظر استان قم به اعتبار #صلاحیت #هیأت_حل_اختلاف مالیاتی موضوع ماده 244 قانون مالیاتهای مستقیم به شرحی که در قرار آن مرجع قضائی بازتاب یافته است با عنایت به محتوای پرونده و موضوع خواسته و نظر به این که رسیدگی در محاکم تابعی از خواسته است و خواسته عنوان شده منصرف از صلاحیتهای هیأت حل اختلاف مالیاتی است مستنداً به ماده 28 #قانون_آیین_دادرسی مدنی با نقض قرار دادگاه پرونده را برای ادامه دادرسی به شعبه صادر کننده قرار اعاده می دهد.

شعبه سی و هفتم دیوان عالی کشوررئیس: سیدعباس بلادی; عضومعاون: محمدرضا خسروی

09333131303 لطفا جهت تعیین وقت و هزینه مشاوره و مطالعه و بررسی موارد خود تماس گرفته و پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد